Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Maria Hjelte - 30 mars 2016 20:37

Jobbar på onsdagar samt att det är min vilodag från gymmet. Eller ja en riktig vilodag blir det ju inte. Har mitt pumppass som jag instruerar. Idag skippade jag också rasten, eller skippade och skippade, jag tog den men gick inte och la mig på soffan i personalrummet utan tog en promenad. Känner att jag behöver lägga in en växel till nu när vi kommit halvvägs i tävlingen. Tanken är ju att vinna det här eller hur?


Idag var sista dagen med den gamla releasen. Imorgon kör vi ny release och då står jag där igen framför deltagarna men då tillsammans med en tjej som heter Isabell ?. Men idag flöt det på bra och jag älskar när jag får sån energi från deltagarna när man ser att de ger allt av sig själva.

Idag gick det också upp för mig ordentlig vilka resultat jag börjar få. Visst har jag märkt det men ändå inte. Låter lite konstigt jag vet. Men idag älskade jag verkligen spegeln. Kläderna sitter bra och jag börjar få ett annat självförtroende ?. 6 veckor kvar av tävlingen och nu är det dags att ge lite till?.


Till alla krigare därute, keep up the good work ?????

// Maria

Av Maria Hjelte - 30 mars 2016 20:25

Glömde helt bort att skriva igår. Men hade väl ingen direkt behov av det. Var också väldigt väldigt trött. Men träning blev det. 4:30 ringde klockan och 5:00 var jag på gymmet. Laddade med en pwo innan. Igår var det rygg som låg i fokus. Har lagt till några övningar till mitt schema så att jag får med ländryggen. Den är min svagaste punkt just nu, muskelmässigt.

Presentation

Mamma till 3 barn, 1,5,och 6 år gamla.
Älskar att träna, pyssla, baka och såklart umgås med mina barn.
Den här bloggen kommer handla om allt möjligt men mycket om min träning och hur jag kämpar med att komma i form. Just nu deltagare i tävlingen Lifesty

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards