Alla inlägg under september 2015

Av Maria Hjelte - 29 september 2015 08:17

Det var väl det min dag bestod av igår. De första två var det inte jag som gjorde så mycket med dock :).

De 2 stora har simskola på måndagar så passade på att åka tidigare dit. Det finns nämligen en lekplats mitt emot simhallen. Helt perfekt fina dagar om man kan åka tidigare. Så det gjorde vi igår vilket var mycket uppskattat :).

På kvällen var det dags för mig att träna. Fick nytt träningsprogram i förrgår som har resulterat i att jag har mitt benpass på måndagar.


Kan bara säga vilket tryck det blev i musklerna. När jag tränar på det lilla gymmet här nära mig så måste man gå upp för trappor för att komma dit då det ligger på 2:a våningen. Det var inte så roligt att ta sig nerför dessa trappor igår med muskler som inte riktigt ville vara med längre.

Ja ni ser ju själva.

Känns en hel del idag men det var tur att jag använde min foamroller när jag kom hem. Tror att det har känts mer annars. Nä nu ska de stora till förskolan. Dags att starta dagen :)

Av Maria Hjelte - 28 september 2015 09:00

Detta är min blogg om min träning, kost, lite om mina barn samt lite om min hobby scrapbooking.

Vem är jag då? Jag är en 3 barnsmamma som jobbar som förskollärare. Fast nu är jag mammaledig. Jag är även instruktör inom bodypump och cykel men har hittat kärleken till styrketräningen samt yogan.


Målet med träningen just nu är att komma i form efter förra graviditeten. Till hjälp har jag tagit Rikard Bravo och hans online pt tjänst.

Ja ni får helt enkelt lära känna mig ?.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till 3 barn, 1,5,och 6 år gamla.
Älskar att träna, pyssla, baka och såklart umgås med mina barn.
Den här bloggen kommer handla om allt möjligt men mycket om min träning och hur jag kämpar med att komma i form. Just nu deltagare i tävlingen Lifesty

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards